Saturday, October 31, 2009

Tazkirah Jumaat

Aku biasa dapat setiap Jumaat Tazkirah yang dikirim oleh seorang saudara ku Zainal seorang COO kilang pemasangan kereta Inokom di Kulim...Aku paparkan disini buat tatapan ku atau kepada pengunjung blog ini;
Drpd Abu Hurairah r.a Nabi SAW bersabda;"Sesiapa yg menunaikan haji dan dalam masa itu tidak bercakap kotor dan tidak melakukan kejahatan ;nescayaia pulang seperti pada hari ibunya melahirkan nya(suci daripada dosa)

Semoga saudara saudara ku yang menunaikan Haji tahun ni mendapat Haji yang mabrur..

2 comments:

  1. Assalamualaikum...maafkan saya bertanya, adakah encik Norman ni adalah cikgu Norman? Maaf sekali lagi kalau saya tersalah orang...

    ReplyDelete
  2. Yesss....cikgu tak yah jawab, saya dah tau jawapannya, inilah cikgu Norman... Terima kasih sudi jengah2 blog saya..harap orang rumah cikgu dah sihat ya..AMIN

    ReplyDelete